Social Media

Social Media: op geen enkele andere wijze is een bedrijf in staat om snel, gericht en goedkoop de doelgroep/klantenkring te bereiken.

Prioriteit
In de praktijk blijk echter dat, vooral in het MKB, zaken als Social Media, website-actualiteit, nieuwsbrieven en acties geen prioriteit hebben. Daarom zijn wij er. Wij maken er werk van en zorgen ervoor dat je de investering in Fyren ruimschoots terugverdient. Gegarandeerd.

Sociaal
Social Media bevat de term ‘sociaal’: interactie, niet alleen op zenden. Hameren op één boodschap werkt niet. Variatie is het sleutelwoord: interesse, ‘human touch’, vakgerelateerde informatie, humor, nieuws, delen, communiceren. De inhoud moet je bedrijfscultuur uitstralen. Wanneer dit allemaal klopt is een account waard om te worden gevolgd.

Wat doet Fyren?
Wij zorgen voor jouw Social Media. Samen bepalen we de frequentie, de thematiek, de ‘tone of voice’, mate van interactie, doelen en strategie. 

24/7
Wij staan borg voor continuïteit; 7 dagen per week. We doen dat in abonnementsvorm of op projectbasis.

Neem contact op voor meer informatie!
 

Ik moet weer op zee gaan, een goed schip en in 't verschiet een ster om op aan te sturen, anders verlang ik niet.

J.J. Slauerhoff

Contact

Galamagracht 37
8651 EC IJlst
0515-335995
info@fyren.nl